Nevolnost a pocity na omdlení

Dobrý den, chtěla bych se zeptat sem studentka zdravotnické školy a tedy chodím na praxe.Za odměnu jsme se šli podívat na katedrizaci během tohoto zakroku se mi udělalo nevolno - pocit na omdlení pokaždé když bylo zapnuto záření ,od té doby mam stálý pocit na omdlení ,studené potící se ruce...Dva dny sem byla hospitalizována ale jen mi měřili tlak a zjistili mi počáteční anginu nebo mononukleosu dostala jsem penicilin.Může to být způsobeno zářením nebo čím by to mohlo být?Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Určitě si nemyslím, že by to bylo tím zářením. Může jít o problém čistě psychický, neurovegetativní nebo kombinaci s tou počínající anginou, Pokud by obtíže nepřestávaly, obraťte se na psychiatra (panické ataky).

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: