Nevolnost od žaludku

Po cis.rezu sem zacala uzivat wobenzym,pri uzivani sem mela paleni zahy a nevolnost od zaludku a obcas zastavu vetru, uzivala sem ho 3mes. po 15tbl denne, uz je to 5 tydnu jak sem ho dobrala a obcas mam lehkou nevolnost od zaludku, na jidle to vubec nezavisi, myslite si ze to je jeste z wobenzymu? dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Gabrielo, Vaše současné potíže pravděpodobně nebudou souviset s užíváním Wobenzymu v minulosti. Doporučuji Vám navštívit Vašeho praktického lékaře, který Vás vyšetří, případně předepíše léky na ochranu žaludeční sliznice a podle potřeby doporučí na vyšetření žaludku (gastroskopii). Vyhněte se dráždivým a kyselým potravinám, kávě, můžete zkusit např, heřmánkový čaj. Přeji Vám pěkný večer.

MUDr. Markéta Pražáková, Ph.D.
MUDr. Markéta Pražáková, Ph.D.

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka, Kralupy nad Vltavou

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: