Nežádoucí účinky léků

Dobrý den od rehabilitačního lékaře jsem dostala 3krát denně 0,5 léku BETAHISTINU ADTAVISU/16mg) na zablokovanou páteř. V letáku jsem se dočetla,že to může zhoršovat projevy alergie,když beru léky XYZAL+MONKASTU.Můžete mi odepsat jestli se tyto prášky mohou brát současně,nebo při současném užívání léků můžu mít nějaké nežádoucí účinky.Jelikož lékař se mě ani neptal jestli nějaké léky na alergii beru. Děkuju za odpoved

Odpověď odborníka:

Protože Betahistin je analog histaminu doporučuje se jeho použití u alergiků s opatrností. Domnívám se, že byste měla s jeho aplikací vyčkat až po dotazu u svého lékaře, který lék předpsal nebo vašeho lékaře aklergologa s jeho používáním.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: