Nežit?

Dobrý den. Poslední dobou se mi začalo výrazně objevovat akné. V pubertě jsem na něj vůbec netrpěla. Poslední dobou se mi, ale na obličeji objevují velké, rudé a bolestivé vřídky. Hojí se dlouho, ale nakonec zmizí. Hnis se v nich nevytváří. Můžete mi prosím pomoc? Děkuji Vám.

Odpověď odborníka:

Podle toho, jak vaše obtíže popisujete, je nejdůležitější vůbec se nepokoušet nic vymačkávat, protože pak se hojení často ještě prodlouží a mohou zůstávat jizvy. Akné je hormonálního původu, z volně dostupných přípravků můžete zkusit třeba tonizující bylinné ženské kapky (myslím W.Grešík). Jinak určitě navštivte kožního lékaře, volně dostupná dermokosmetika asi nepomůže.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Naposledy čtené: