Nitroděložní tělísko

Dobrý den, v úterý to bude 14 dnů co mi můj gynekolog zavedl nehormonální nitroděložní tělísko. Od okamžiku, co ho mám nastřídačku špinim a krvácim. Občas mě i pobolívá v podbřišku. Mám na vaječníku malou cystu. Je možné, že by se to mohlo dít kvůli té cystě? Jestli ne, tak po jak dlouhé době zhruba by se to špinění mělo ztratit? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud se jedná jen o špinění a zcela drobné krvácení, vyčkejte do první menstruace. V případě, že se jedná o silnější krvácení a také pokud neodezní či se budou zhoršovat bolesti podbřišku, nebo dostanete teploty, zajděte na kontrolu. Vše spíše souvisí s předchozím zavedením tělíska než s cystou.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x