Nitrofurantion- ratiopharm

Dobrý den, včera navečer se mi během 4hod projevila nesnesitelná bolest a řezání v oblasti moč. trubice - myslela jsem, že mám záněm močových cest, ale na pohotovosti mi paní doktorka řekla, že krev v moči nemám, že ten nález není nic hrozného, dala mi injekci na úlevu od bolesti a že mi dá jen chemotrapeutika - ža antibiotika nejsou potřeba + algifen na bolest. Po injekci se mi citelně ulevilo. Ale zjistil jsem, že na nitrofurantoinu - ratiopharm je napsáno, že se jedná o antibiotika, tak jsem zmatená. Nedali mě v lékárně jiný nitrofuratoin? Mělo se jednat o chemoterapeutika. A pokud se tedy jedná o antibiotika, mám si k nim koupit nějaké probiotika? Mám po antibiotkách pak problémy s hemeroidy i záněty pochvy. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jano. I chemoterapeutika se řadí mezi antibiotika včetně Nitrofurantoinu ( aspoň tak mě to učili). Pokuď mívate potíže při antibiotické terapii, jsou probiotika zcela na místě.

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x