Nitrofurantoin + bioparox?

Dobrý den, prosím o radu: mám celkem časté potíže se záněty močových cest i s nachlazením/chřipkou. Momentálně se mi povedlo trpět obojím najednou. Užívám nitrofurantoin 2x denně a nyní přemýšlím nad bioparoxem protože mám rýmu jako trám.. ovlivňují se tyto dva léky vzájemně? Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Bioparox a Nitrofurantoin můžete bez obav užívat současně, nejsou známé žádné interakce (ovlivňování) mezi těmito dvěma léky. U Bioparoxu je třeba opatrnosti při průduškovém astmatu, o něm se ale nezmiňujete. S pozdravem MUDr. Lea Blahníková

MUDr. Lea Blahníková
MUDr. Lea Blahníková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Obvodní lékař, Vidnava

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nádory trávicího traktu
Články: Nádory trávicího traktu
Nejzávažnějším onemocněním...
Opary rtů: výhradně lidská záležitost
Články: Opary rtů: výhradně lidská záležitost
Přestože by se někomu mohlo...
Desatero pro unavené oči
Články: Desatero pro unavené oči
Dnešní doba, kdy občas jen...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Klíšťová encefalitida u dětí – nejisté konce
Články: Klíšťová encefalitida u dětí – nejisté konce
Pokud stále ještě nejste vy...
Cystoskopie
Články: Cystoskopie
Cystoskopie je vyšetřovací...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: