Nitrofurantoin-ratiopharm a jeanine

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda se při delší léčbě (zatím asi 3 měsíce) chemoterapeutiky Nitrofurantoin-ratiopharm snižuje účinnost HA Jeanine. Někde jsem četla, že riziko existuje a někde zase, že Nitrofurantoin neobsahuje látky, které by snižovali účinnost HA. Při pohlavním styku jsem žádnou další ochranu nepoužila. Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Při užívání těhto chemoterapeutik se vždy spíše doporučuje doplňková antikoncepce po celou dobu užívání léku.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
kontraindikace | Od: Jana Samšuková | 15.8.2011 14:59
Nitrofuranthoin-ratiopharm snižuje (jako každá chemoterapeutika či ATB) účinek antikoncepce, ale pouze PERORÁLNÍ. Náplasti, antikoncepční kroužky, nitroděložní tělíska a pod. svým účinkem neoslabuje. Působí totiž úplně v jiné tělní oblasti.
Jana
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x