Nízký tep

Dobrý den,můj muž má tep 40/min.,někdy i méně.Má vysoký tlak občas kolísavý.(155/90).Je mu 66 let.Má pocit těžkosti srdce.užívá micardis. Co způsobuje tak nizký tep?Je to nějak nebezpečné?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud má tep 40 za minutu a při zátěži se nezrychlý, bude vhodné navštívit lékaře, ať mu natočí EKG. Dle EKG se rozhodne o dalším postupu. Pokud užívá pouze Micardis, tak ten nesnižuje srdeční frekvenci.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Články: Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Pásový opar je virové...
Nepodceňujte po operaci křečových žil rehabilitaci
Články: Nepodceňujte po operaci křečových žil rehabilitaci
Odstranění křečových žil...
Chřipka opravdová a ty ostatní
Články: Chřipka opravdová a ty ostatní
Kromě klasické chřipky...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Trpíte křečovými žílami? Víme, co jim vadí!
Články: Trpíte křečovými žílami? Víme, co jim vadí!
Křečové žíly neboli varixy...
Trápí vás záněty dutiny ústní? Kyslík a mořská sůl pomohou!
Cirhóza jater
Články: Cirhóza jater
Cirhóza, lidově ztvrdnutí...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: