Nízky tep / hypertenzia a antidepresiva

Dobry den, mam 25 rokov nesportujem... Liecim sa na hypertenziu Isoptin 240 V poslednej dobe mam velke psychicke stresy, priznaky stresu (nespavost, zaludocne problemy, trpnutie koncatin) EKG mam v poriadku tep u lekara 67 tlak doma taktiez v norme (140/80) tep 67-72... Teraz som zacal uzivat antidepresiva (citalec) a kludovy tep vecer mam okolo 50-55 Vykonnost normalna, akurat zavrate pri zaspavani (v tme) cez den ziadne zavrate Mam sa znepokojovat resp. nejako riesit nizky tep? Dakujem

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bude vhodné navštívit lékaře, ať Vám hodnoty tlaku a srdeční pulsu přeměří, dle výsledků upraví antihypertenzní medikaci. Isoptin také snižuje srdeční frekvenci, proto bych uvažoval o výměně za jinou lékovou skupinu. Ke snížení srdeční frekvence mohou dojít s užívám Citalecu, není to vyloučené.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: