Noční pomočení

Vážená paní doktorko,prosím o radu.Užívám lék neurol, neboť jsem vážně nemocný se zažívacím traktem a neurol mi dává na chvíli zapomenout mého trápení.Jsem na noční parenterální výživě, tak,že do mne jde přes noc 3 litry tekutin.Problém je v tom, že jak beru ten neurol, tak tvrdě usnu , no a vůbec necítím tlak na močení a po1.probuzení se probudím pomočen.Jinak se budím kvůli močení každé 2 hodiny a to už je v pořádku.Mohu poprosit o radu? Děkuji předem za odpověď.Mirek v

Odpověď odborníka:

Doporučil bych výměnu Neurolu za lék bez sedativního účinku. To je nejjednodušší postup.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
Létejte bezpečně i s onemocněním srdce
Články: Létejte bezpečně i s onemocněním srdce
Chtěli byste někam letět...
Ucpaný nos může upozornit na další zdravotní problém
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Články: Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Masturbace je normální...
Tajemství chemoterapie
Články: Tajemství chemoterapie
Rakovina – slovo, které v...
Na bolesti hlavy platí změna jídelníčku i homeopatika
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: