Norethisteron a krvácení

Dobrý den, jsem trochu bezradná... Před cca 2měsíci jsem byla na kyretáži-silné krvácení-hypersekreční polypozní endometrium-doufám, že to píšu správně-výsledek histologie. Po kyretáži jsem měla stále bolesti břicha-ne menstruační-po vyšetření gynekologem mi bylo sděleno, že se mi tvoří opět sliznice v děloze, diagnóza chybí mi jeden hormon. Po domluvě s gynekologem jsem dostala provokační injekci(a nasazena antikoncepce Janine)-3 dny po provokační injekci jsem začala krvácet(první den krvácení jsem nasadila Janine-beru nepřetržitě) a krvácela jsem 14 dní-poté mi byl nasazen Norethisteron, je to už 5 týdnů a stále špiním-každý den, každý den mám menstruační bolesti cca 5-8hodin-v tu dobu slabě krvácím, byla jsem na vyšetření u dvou lékařů a prý to k tomu patří, myslím si, že léčba která mi byla nasazena není úplně v pořádku... Moc by mě zajímal Váš názor. Děkuji velmi pěkně, s pozdravem Listíková

Odpověď odborníka:

Ke stanovení diagnozy je třeba provést palpační a hlavně ultrazvukové vyšetření-zjistit stav děložní sliznice a její výšku a podle toho nasadit léčbu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x