Norethisteron a sex

Dobrý den, před týdnem jsem začala užívat Norethisteron po 12 hodinách na oddálení menstruace kvůli víkendu s přítelem.V nedělní večer jsem pila alkohol a proto jsem ho už neužila. Bohužel po provádění tzv. nekoitálních praktik se najednou spustila krev a taky krevní sraženiny.Další den už jsem nekrvácela, ale ted mám časté silné křeče v břiše, ale nekrvácím. Chtěla bych se zeptat jestli mám navštívit lékaře. Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Krvácení při vysazení Norethisteronu přichází do 48 hodin,jsou li ale bolesti v břiše silné,měla by jste lékaře navštivit Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: