Nucení na močení

Dobrý den. Již pět dní mě trápí neustálý pocit nucení na močení. Před začátkem obtíží jsem týden brala Augmentin na horní cesty dýchací. Po dobrání se ihned objevila mykoza. Za čtyři dny jsem 4 dny pociťovala k večeru únavu a bolest svalů, čtvrtý den se objevilo i nucení na močení, které trvá již pět dní. Zkoušela jsem se léčit Gyno pevarylem a zvýšeným přísunem tekutin (urologické čaje), kdyby se jednalo o zánět. Ale bohužel nic nezabírá. Prosím o radu co dál? Děkuji. A hezký den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučuji navštívit lékaře - může se nejspíše jednat o infekci močových cest (užívání Augmentinu ani Gyno pevarylu atd. novou infekci nevylučuje...), kterou samoléčbou nelze zvládnout. Můžete s sebou vzít vzorek ranní moči.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: