Nulová tolerance na antibiotika a infekce horních cest dýchacích

|Dobrý den, prosím o radu co dělat, příp. na koho se obrátit. Maminka(80) před dvěma lety prodělala po léčbě atb(borelie) zánět žaludku a od té doby žádné atb nesnese (těžké průjmy, zvracení až ztráta vědomí) V současné době má silný zánět horních cest dýchacích, příznaky částečně připomínají až černý kašel (mírná teplota, dávivý kašel, množství hlenu). U lékařky opět dostala atb. často také trpí na záněty močových cest a má celkově sníženou imunitu. Děkuji za radu. Lenka

Odpověď odborníka:

Stav Vaší maminky ják jej popisujete velmi odpovídá popisu léku Arsenicum album. Dejte jí Arsenicum album 9CH co nejdřív a dávejte jí to první týden 2xdenně 5 granulí a pak 1xdenně 5 granulí, na celkové zlepšení imunity a celkového stavu by bylo dobré to takto podávat přibližně měsíc a pak by v léčbě měl pokračovat zkušený lékař - homeopat.

MUDr. Jaroslav Čupera
MUDr. Jaroslav Čupera

Specializace: Intenzivní medicína
Pracoviště: ARO Nemocnice Ivančice

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: