Občasné svědění

Dobrý den, nedávno jsem měla mykózu kterou jsem vyléčila pomocí krému Canesten. Poté mě chytl zánět moových cest který jsem také asi vyléčila.Ale ten hlavní problém : asi týden mě svědí na velkých stydkých pysků.Není to velké svědění a když se ´´nepodrbu,, ihned přejde, za den to zasvědí tak 2-3. dnes jsem to pomazala Canesten. Do mám dělat?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nadále používejte Canesten.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak usnadnit hojení po trhání zubu
Články: Jak usnadnit hojení po trhání zubu
Zubařské křeslo není zrovna...
Vylučovací urografie
Články: Vylučovací urografie
Vylučovací urografie (IVU...
Zmrazte si plodnost. Kryokonzervace vajíček je snadná
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: