Očkování proti tetanu

DOBRÝ DEN.BYL JSEM PŘEOČKOVÁN PO 10L. PROTI TETANU 3DNY PO TOM JSEM DOSTAL BOLESTI DO ZAD V OKOLÍ PÁTEŘE/dole jako nad zadkem/Z TOTO PAK DO STRAN.A BOLESTI RUKOU NOHOU.TO MI PŘÍJDE JAKO BY SVALŮ.ALE TY ZÁDA JAKO KDYŽ SE SKŘÍPNE NERV./PODOBNÁ BOLEST/.MŮŽETO TO BÝT NÁSLEDEK OČKOVÁNÍ?DOČETL JSEM SE ŽE PRÝ MŮŽOU BÝT PO OČK.NEUROLOG.PROB,?POKUD ANO MĚL BYCH JÍT K PRAKTIKOVI?DÍKY ZA INFO

Odpověď odborníka:

Dobrý den, po očkování proti tetanu se mohou vyskytovat bolesti svalů a kloubů, ale neměly by přetrvávat dlouho a mít charakter , jaký popisujete. Doporučuji Vám navštívit praktického lékaře. Vyšetření Vás a doporučí další postup. Přeji hodně zdraví.

MUDr. Hana Ševčíková
MUDr. Hana Ševčíková

Specializace: Vakcinace a cestovní medicína
Pracoviště: Avenier, a.s., Centrum očkování a cestovní medicíny Ostrava - Hornická poliklinika

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: