Oddálení menstruace

Dobrý den chtěla bych se zeptat. Beru antikoncepci triquilar a posunula jsem si menstruaci (začala jsem brát 10 béžových tablet od zadu) nikde jsem nenašla napsané jak ale pokračovat po ukončení toho pokračovala jsem v proti směru šipek i během brání antikoncepce jsem dostala menstruaci tak nevím jestli mám pokračovat s dlším balením hned nebo mám vynechat 7mi denní pauzu i když měsíčky nedostanu. Děkuji za opověď.

Odpověď odborníka:

Pokud jste si chtěla posunout menses měla jste užít jen béžové tablety a poté si udělat pauzu protože ostatní mají menší dávku hormonu a proto krvácíte třífázová antikoncepce je naprosto nevhodná pro kontinuální užívání. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Obtěžují vás nežádoucí účinky léčby? Svěřte se svému lékaři
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Sledujte své nehty – vyplatí se vám to!
Články: Sledujte své nehty – vyplatí se vám to!
Máte lupénku a pozorujete...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x