Oddálení menstruace

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, chtěla jsem si oddálit menstruaci a tak, když jsem dobrala první platíčko HA Pramino, pokračovala jsem hned v braní dalšího platíčka. Dostavilo se mírné špinění. Chtěla jsem se zeptat, jestli je špinění běžné a jestli jsem nemohla v tu dobu otěhotnět? Četla jsem někde, že pokud chci prodloužit menstruaci s třífázovou antikoncepcí Pramino, musím si vzít jen posledních 7 nejsilnějších tabletek. Udělala jsem velkou chybu, když jsem začala další platíčko od první tablety? Měla jsem v tu dobu pohlavní styk, nemohla jsem otěhotnět. Děkuji moc za odpověď. Paní doktorko, potřebovala bych odpověď co nejdříve, ten pocit je pro mě šílený. Neměla bych zajít ke svému gynekologovi?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste tablety užívala pravidelně ve stejnou dobu, před otěhotněním jste chráněna. Jestliže plánujete i v budoucnu užívat kontinuálně antikoncepci, přejděte na jednofázový antikoncepční přípravek, obejdete tak problémy se špiněním.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Kolonoskopie Jsem objednaná na kolonoskopi jen 50 cm střeva,takže mi zdělili,že...
  • Urovaxom Chtěla bych se zeptat na lék Urovaxom. Dva měsíce jsem ho brala loni po...
  • Prostata - psa Paní doktorko, prosila bych Vás o zodpovězení mého dotazu. Můj...
  • Zkažené mléčné zoubky Mému synovi je 10 měsíců, má venku již 5 zoubků, 3 dole...
  • Náhrada za lék detralex Potřebovala bych radu pro svou 62 letou sestru...
  • Kondylomata V roce 2007 se mi objevily kondylomata. začala jsem užívat tablety...
 
Naposledy čtené: