Odřený jazyk

Dobrý den, již skoro 5 dní mě trápí pocit jakoby odřeného jazyka. Každé jídlo mě na jazyku jakoby dře a chuť cítím jen tlumeně. Užívám Seredite diskus na astma. Povrch jazyka mám podivný (viz foto). Bohužel k velké pracovní vytíženosti nemám momentálně čas chodit po doktorech, kteří by mi třeba ani nemuseli pomoct. Zároveň jsem lehce cítila krk, zahleněnost. Během těch dnů jsem užila 3x Tantum verde, víceméně bez účinku. Myslíte, že to může být spojeno s tím krkem? Nějaká infekce nebo je to jen odřený jazyk, popřípadě něco jiného? Afty? Děkuji

Odpověď odborníka:

Vážená slečno Kristýno, může se jednat o virovou infekci, potencovanou pravidelným užíváním inhalačních kortikoidů. Doporučuji Vám podstoupit vyšetření ORL lékařem a podle výsledku se domluvit na dalším postupu. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: