Odstranění šž a nespavost

Dobrý den, v polovině srpna jsem podstoupila TTE pro GB chorobu. Vše proběhlo bez problémů, čekám na výsledky histologie, aby mi endokrinoložka nasadila léky. Dnes v noci jsem ale i přes velkou únavu vůbec nespala, usnula jsem snad jen na 30 minut někdy nad ránem. Může to souviset s nedostatkem hormonů? Nebo např. s narkózou po operaci??

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v případě, že nemáte štítnou žlázu a nebyly Vám zatím nasazeny hormony, v těžkém nedostatku hormonů štítné žlázy nespavost vzniknout může. Stejně tak se můžete cítit unavená, oteklá, můžou padat vlasy a objevovat se jiné nejrůznější obtíže. To vše by ale po nasazení hormonů mělo vymizet. Mějte se hezky.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: