Odvodnění

prosím mám dotaz,beru na vys.tlak-lorista H 50mg/12,5 a na dnu ADENURIC 80mg,nyní jsem dostala prášky na odvodnění FURON 40mg a chtěla jsem se zeptat zda to nevadí na ty prášky co beru na tu DNU,nebot naletáčku jsem si pak přečetla že se to nedoporučuje,můžete prosím poradit?děkuji ludmila

Odpověď odborníka:

Diuretika (léky na odvodnění) zvyšují hladinu kyseliny močové, proto je lépe dávat přednost jiným léčivům, ne vždy je to však možné. Delší současné užívání Lozapu H a Furonu je však na pováženou, nejde o zcela obvyklý postup. Pravděpodobně Váš lékař plánuje brzy Furon vysadit. Doporučuji zeptat se ho, co u Vás považuje za pravděpodobnou příčinu otoků (ze srdeční slabosti, z cévních příčin atd.), podle toho by se pak měla upravit léčba.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: