Opakovaná angína

Dobrý den,můj syn 4roky dostal angínu a po týdnu co dobral antibiotika se mu opět vrátila.má čepy na mandli a teploty nic víc mu není,nic ho nebolí,jen se mu začala loupat kůže na rukou okolo nehtů.výtěr z krku má v pořádku,imunitu také.může te mi prosím poradit co mám dělat aby tak nemarodil?od vánoc je jen doma a má už 4.antibiotika.děkuji za odpověď a přeji hezký den Lucie

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucie. Olupování kůže na prstech může znamenat streptokokovou infekci. V tomto případě je důležitá antibiotická léčba penicilinem, která trvá 10 dní, ne kratší dobu. Nutné je před zahájením léčby provést výtěr z krku. Hezký den.

MUDr. Hana Černá
MUDr. Hana Černá

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Dětské oddělení Pardubické krajské nemocnice, a.s.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: