Opakovaná mykóza

Dobrý den, už asi 4 roky mě trápí svědění a pálení v intimních oblastech.Vždycky si koupím na to nějakou mastičku nebo globule,přestane to,ale zase se mi to vrátí.Většinou je to jen nepříjemné,ale teď mi to znemožnilo i chození a strašně to pálí při močení.Koupila jsem si zase Gyno-pevaryl (masticku a globule) ale dostala jsem menzes.Nevím,jestli můžu v léčbě pokračovat a jestli ne,tak co by mi pomohlo aspoň teď do té doby,než zase můžu používat tyto léky? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně bych doporučoval před domácím léčením konzultaci na urologii popř. u gynekologa. Co se léčby během menstruace týče, v léčbě samozřejmě pokračujte, nicméně je třeba dbát zvýšené hygieny. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: