Opakující se záněty

Dobrý den, již třetí týden mě trápí pálení při močení nebo také v klidu. Tři týdny zpátky jsem byla na gynekologii a paní doktorka mi předepsala Nitrofurantoin, který jsem brala asi týden,pak se problémy vrátily, tak jsem znovu léky nasadila, ale stále se necítím dobře. Teplotu ani bolesti nemám. Nemůže to být třeba nějaký jiný problém nebo to může být stále se opakující zánět močové trubice? v minulosti jsem za poslední dva roky měla asi 2x. Děkuji za Vaši odpověd

Odpověď odborníka:

Může se jednat o infekci způsobenou mikroorganizmy na které Nitrofuraroin nezabírá ,je potřeba zhotovit kultivaci moče včetně citlivosti ,moč chemicky a sediment a podle výsledku nasadit léčbu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: