Opožděná menstruace

Dobrý den,chtěla bych se zeptat-v červenci jsem vysadila HA po cca 7 letech užívání(Lindynette).. menstruace?i po vysazení jsem dostala až po 45 dnech a teď je to už dalších 37 dní a stále nic. Jediné,čeho si na sobě poslední 2 dny všímám je pobolívání sem tam v podbřišku, ale vím, že těhotná nejsem. Je to normální, nebo bych měla zajít k lékaři na vyvolání menstruace??

Odpověď odborníka:

První cykly po vysazení antikoncepce nemusí být pravidelné je li gravitest negativní byla by vhodná vyvolávací injekce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x