Opožděná menstruace

dobrý den. tři měsíce jsem brala hormonální antikoncepci Azalia,ale musela jsem přestat, protože se mi vytvořila vyrážka. už měsíc a 2 týdny jí neberu,ale stále se mi neodstavila menstruace. při užívání Azalie jsem 2 měsíce mestruaci vůbec neměla a poslední měsíc jsem jí naopak měla 2 týdny. myslíte že má opožděná menstruace souvisí s tím,že mi Azalia nějak narušila cyklus? těhotenský test jsem si dělala a neměla bych být těhotná. děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, nevím,jaký jste měla cyklus, zda jste po porodu, kdy se tato antikoncepce dává kojícím matkám, nebo proč máte tuto antikoncepci,s dotazem se obraťte spíše na svého gynekologa, který o Vás ví více.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: