Opožděná menstruace

Dobrý den, před vánocemi jsem byla nucena po třech letech přestat brát hormonální antikoncepci z zdravotních důvodů (vyšší tlak). Od té doby jsem měla styk s přítelem pouze s kondomem (což mi nepřipadá ani příjemné ani bezpečné) - pouze jednou jsme zkoušeli taktiku "budu opatrný" můj strach to ovšem nedovolil dotáhnout do konce takže sme nakonec opět zkončili u kondomu. Tak a teďka mám už tři dny zpoždění! Jsem studentkou a miminko bych fakticky ještě nechtěla. Četla jsem něco o tom, že když přestane žena brát hormonální antikoncepce, že si na to tělo musí zvyknout - že nevytváří dostatek hormonů. Takže můžu být v tom? Děkuji za odpověď:)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kupte si a udělejte test těhotenství, nabudete jistoty v poměrně krátké době a za malé finanční náročnosti. O otěhotnění po vysazení antikoncepce koluje spousta mýtů, ale neplatí, otěhotnět žena může hned v následujícím cyklu, žádné "přispůsobení těla" paušálně neexistuje, je to individuální. Proto vám doporučuji pro informaci pročíst tento článek a koupit si test na těhotenství v lékárně. http://www.zenska-neplodnost.cz/novinky/nebojte-se-vysazeni-antikoncepce-275 Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: