Opožděná menstruace po antibiotikách

Dobrý den, již 4. měsíc užívám HA, před 14 dny jsem měla pohlavní styk a 4 dny na to jsem onemocněla na zánět průdušek a začala jsem brát anibiotika.A před 2 dny jsem měla dostat menstruaci která se ještě nedostavila.Je možné že opoždění je po antibiotikach a neboo se spíše jedná o těhoteství?

Odpověď odborníka:

dobrý den, spíše se jedná o nemoc, těhotná byste být neměla.udělejte si test a uvidíte.nevím,jakou berete ATK a jaká byla antibiotika.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Koronarografie
Články: Koronarografie
Koronarografie patří mezi...
Bronchitida (zánět průdušek)
Články: Bronchitida (zánět průdušek)
Pod pojmem bronchitida se...
Nemoci srdce a cév u dětí a dospívajících – 2. část
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: