Opožděná menstruce, vysazení ha

Ráda bych se zeptala, čím může být způsobena opoždění menstruace. Před necelým rokem jsem vysadila HA a od té doby mám menstruaci nepravidelnou + - pár dní. Teď mám ale menstruaci zpožděnou o cca 10dní, ale už asi 14 dní mám bolesti v podbříšku jako před menstruací, je mi pořád zima a objevilo se mi akné po celém obličeji (což normálně nemívám). Jinak žádné špinění, citlivost prsou, nic. U gynekologa jsem byla před dvěma týdny a vše bylo v pořádku. Je možné, že se tělo stále srovnává s hormonální antikoncepcí? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Tělo již má svůj cyklus a projevují se u Vás hormonální výkyvy. Je to normální, v případě zpoždění menstruace a bolestí v podbřišku je vhodný UZ, zda není přítomna cysta apod.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: