Opoždění menstruace

Dobrý den, mám takový problém beru antikoncepci Vreya a beru ji půl roku. Chtěla jsem si oddálit menstruaci a tak jsem brala dvě platíčka po sobě. Po využití skoro celého druhého platíčka (4 pilulky zbyly) jsem vynechala s tím že nastane menstruace. Ta ale nenastala a tak bych se chtěla zeptat jestli mám dál pokračovat s braním další platíčka a pro jistotu si udělat těhotenský test? Čím to může být způsobeno? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při užívání antikoncepce dochází obvykle k zeslabení a u některých žen až i vymizení menstruačního krvácení. Nepíšete však, jak dlouho již se menstruace opozdila, pokud se jedná např. jen o 2 dny, je možné ještě vyčkávat. V případě, že menstruace skutečně nenastane, je důležité těhotenství vyloučit. Pokud bude těhotenství vyloučeno, můžete opět pokračovat s užíváním antikoncepce.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: