Opoždění menstruace při antikoncepci

Dobrý den, rok už používám HA Katya,vždy po dobrání platíčka se mi menstruace dostavila do 4 dnů. V pondělí 17.11.2014 jsem si vzala posledni prášek a menstruace se mi po týdnu ješte nedostavila. Může to být jen větší opoždění? Nebo není něco v pořádku? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pro jistotu si udělejte gravitest a bude li negativní bylo by vhodné vyšetření včetně ultrazvuku k objasnění příčiny. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x