Opoždění menstruace v důsledku jiných léků

Dobrý den, minulý týden jsem dostala od lékaře antibiotika augmentine 1000 na angínu, v úterý jsem léky dobrala, ale měla jsem dostat menstruaci v neděli, která se neobjevila, můžou mít tyto léky nějaký vliv na opoždění menstruace? antikoncepční tablety neberu od ledna a pohlavní styl jsem neměla. Děkuji za kladnou odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spíše než léky, samotné onemocnění může být příčinou opoždění menstruace. Příčiny mohou být i další. Jestliže se menstruace nedostaví, zajděte za lékařem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
S křečovými žilami pomůže příroda
Články: S křečovými žilami pomůže příroda
Křečové žíly mohou na jedné...
Bojujete s vyšším krevním tlakem? Víme, co ho zvedá!
Články: Bojujete s vyšším krevním tlakem? Víme, co ho zvedá!
Vysoký krevní tlak přivádí...
Operace srdečních chlopní může zachránit život
Články: Operace srdečních chlopní může zachránit život
Operace srdečních chlopní...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nesnesete lepek? Jezte quinou!
Články: Nesnesete lepek? Jezte quinou!
Pokud netušíte, co je to...
Spánková laboratoř může odhalit příčiny nespavosti
Články: Spánková laboratoř může odhalit příčiny nespavosti
Spánková laboratoř. Toto...
Bolí vás celé tělo? Možná trpíte fibromyalgií  – část první
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: