Opoždění mentruace

Dobry den, mám takový problem beru antikoncepci Lindynette už pul roku je mi 17 let . Nikdy jsem neměla problém stím že by se mi nedostavyla mentruace až do teď. HA beru pravidelně ze 7 denními pauzami , ale minuly týden jsem si vzala tabletu z dalšího blistru. A potom s užíváním nepokračovala . Mám bolesti jako při menstruace která se ale nedostavila. Co by mohla být přičina ? Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, užila jste tedy místo obvyklých 21 tabletek 22? Menstruační kvácení při užívání hormonální antikoncepce zeslabuje, může až i vymizet, obzvláště u preparátu s nízkým obsahem hormonů, což Lindynette je. Pokud jste užívala tabletky bez zapomínání, není pravděpodobné, že byste měla být těhotná, nicméně test z lékárny si proveďte.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x