Orgametril

Dobrý den Mám dotaz ohledně Orgametrilu na oddálení cyklu. Měla jsem 4 dny spoždění a před dovolenou. Dostala jsem orgametril na oddálení a po vysazení došlo normálně ke krvácení. Chci se zeptat jestli definitivně můžu vyloučit možné těhotenství když už jsem krvácela nebo je to tak vždy po vysazení léků ?

Odpověď odborníka:

Krvácení po vysazení Orgametrilu je zcele normální o graviditu by se jednat nemělo, chcete li mít absolutní jistotu udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Tuková boule na kotníku Už delší dobu mám u kotníku bouli, za poslední rok se...
  • Zaldiar Prosím o informaci zdali u léku Zaldiar/který užívám při velkých...
  • Jaterní testy Jak je to s naměřenými hodnotami v krevním testu? Ve výsledku mám...
  • Zánět zubního nervu Včera jsem byl na zubní pohotovosti kvůli silné bolesti v...
  • Jaterní testy Byl jsem na lékařském vyšetření v německu a dostal jsem výsledky...
  • Boule u kotníku Pred 3 lety jsem pri volejbale spatne doslapla.Na pohotovosti...
 
Naposledy čtené: