Orgametril a nepřítomnost menstruace

Dobrý den, užívala jsem cca 15 dní Orgametril a po vysazení se dostavilo velice slabounké krvácení, trvající 1 den. Je to normální? Je to mezi nežádoucími úřinky, ale je to něco, co je třeba řešit? Dá se to považovat za 1. den cyklu?

Odpověď odborníka:

Nepíšete z jaké indikace jste měla Orgametril, krvácení po jeho vysazení bývá větší než jednodenní slabé, ale záleží na důvodu podávání. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Braňte se nežádoucím účinkům ozařování
Články: Braňte se nežádoucím účinkům ozařování
Časné vedlejší účinky...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
9 kroků k odstranění klíštěte u vašeho domácího mazlíčka
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: