Orgametril a pálivá bolest v prsu

Dobrý den, prosím Vás o radu k následujícímu. Poslední tři měsíce jsem kvůli špinění brala hormonální léky Orgametril (vždy od 17. dne cyklu po dobu 10 dnů - 2x denně). Poslední měsíc mě začal na určitém místě bolet levý prs, při dotyku se jedná až o pálivou bolet. Pohmatem jsem žádnou bulku nenalezla. Bolest stále přetrvává, i když má týden po menstruaci a Orgametril jsem dobrala před třemi týdny. Je možné tuto bolest přisuzovat Orgametrilu (jedná se tedy o hormonální problém) nebo bych se měla objednat na mamograf? Popř. nemám s řešením problému vyčkat až po další mentruaci? Moc děkuji za odpověď. Petra

Odpověď odborníka:

Pokud jste ukončila Orgametril před 3 týdny,nebude to příčina, v první řadě je potřeba,aby prs vyšetřil lékař a pak případně provedl ultrazvukové vyšetření prsu,která do do 45 let vhodnější a přesnější než mamograf, ale rozhodnutí bych nechal na lékaři. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: