Osypání

Dobry den, chtel bych se zeptat co delat.Oholil sem si prirozeni a pak se osypal ale na celem tele ne jenom na prirozeni a hrozne to svedi.Staci se nekde skrabnout a pak je to akorat hosrsi a svedeni sili.Dekuji za odpoved..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejspíše Vaše kůže zareagovala alergicky, třeba na holicí pěnu nebo krém? Měla by pomoci antihistaminika, tj.léky proti alergii. Pokud je u Vás taková reakce poprvé a pokud nejste alergik, je vhodné, aby Vás vyšetřil lékař a vyloučil jiné příčiny svědění (i když alergie je podle popisu obtíží zdaleka nejpravděpodobnější). Jinak na trhu jsou léky proti alergii volně dostupné, v lékárně Vám poradí.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x