Osypání

Dobry den, asi pred trema tydny se mi osypala prava dlan. Pred dvema dny jsem byla u kozni dr. a predepsala mi na to hormonalni mast po ktere me to hrozne svedi a mam to vic podrazdene. Myslela jsem, ze osypani je ze zmeny prasku na prani, ale co se dalo jsem znovu vyprala v jinacim prasku a ruku mam porad osypanou. Tak nevim. Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně se jedná o tzv. dyshidrotický ekzém ( ale mohou to být i jiné typy ezému), je to alergické onemocnění, takže kortikoidní mast by měla dobře zabrat. Pokud během 3 dnů nedojde alespoň k částečnému zklidnění, navštivte znovu lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x