Osypaný obličej a části těla

Dobrý večer,synovi se udělala nějaká nejspíše alergická vyráška která svědí, prvním den jsme ji zaregistrovali na obličeji,ale druhý den už to má i po těle viz foto,chtěl bych se zeptat co by to mohlo být,a jestli můžeme podat fenistil kapky proti svědění,popřípadě něco jiného,nebo zajít si pro recept na pohotovost.Předem moc děkuji za pomoc.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ano může se jednat o alergickou reakci nebo o formu atopického ekzému, kůži můžete promazávat vaselinou žlutou, kterou zakoupíte v lékárně, ale doporučuji navštívit lékaře, aby předepsal vhodné krémy a léky. Dodržujte dietní opatření, omezte citrusy, ořechy, dráždivá jídla, zkuste vysledovat , po čem se syn zhorší. LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: