Otěhotnění

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, s partnerem jsem měla pohlavní styk den po ukončení menstruace a sjel nám kondom, byla jsem v nemocnici pro prášek proti otěhotnění a menstruaci jsem dostala hned týden na to .. poté jsem měli sey také, vše bylo v pořádku, ale už 30 dní nemám menstruaci, může být důvodem i ten prášek? děkuji předem.

Odpověď odborníka:

Ano, tyto tablety mohou narušit hormonální rovnováhu a vést k vynechání menses. Ale pro jistotu si udělejte těhotenský test.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Jak může pomoci konopí v léčbě rakoviny?
Články: Jak může pomoci konopí v léčbě rakoviny?
Během terapie rakoviny...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Ateroskleróza: dlouho nebolí, o to je však zrádnější
Články: Ateroskleróza: dlouho nebolí, o to je však zrádnější
Kornatění tepen většinou...
Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Články: Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Pásový opar je virové...
Bolest jako varovný signál: dokážete ji poslechnout?
Články: Bolest jako varovný signál: dokážete ji poslechnout?
Bolest je často chápána...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Sex sám se sebou – masturbace
Články: Sex sám se sebou – masturbace
Ještě v minulém století se...
Cystická fibróza: praktické rady, jak přežít léto
Články: Cystická fibróza: praktické rady, jak přežít léto
Trpíte cystickou fibrózou...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: