Otěhotnění

Dobrý den, beru antikoncepci Yosefinne. Chtěla bych se zeptat, četla jsem, že když někdo bere antikoncepci, tak pak nemá klasickou menstruaci. Zajímalo by mě tedy, jak poznám, jestli jsem nebo nejsem těhotná. Nedávno jsem měla nějaké střevní potíže a prášky beru v 9 hodin večer a kolem 10 hodiny druhý den dopoledne jsem zvracela a zvracela jsem pak ještě několikrát za ten den. Menstruaci jsem ten měsíc "normálně" dostala. Je možné otěhotnění i přesto? Jak to poznat, abych si nemusela dělat každý měsíc těhotenský test. A je k tomu případně vhodný Mamatest? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Pokud antikoncepci užíváte dle doporučení, jen minimální pravděpodobnost, že byste mohla otěhotnět.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Poznejte sami, že se s vašimi játry něco děje
Články: Poznejte sami, že se s vašimi játry něco děje
Bolí vás často břicho a na...
Lupy
Články: Lupy
Lupy jsou šupinky kůže...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kvasinková infekce pochvy
Články: Kvasinková infekce pochvy
Kvasinková infekce pochvy...
Je „klíšťovka“ jediná hrozba pro naše mazlíčky?
Články: Je „klíšťovka“ jediná hrozba pro naše mazlíčky?
Všechna klíšťata v některém...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: