Otěhotnění po depo-proveře

Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. 5 let jsem chodila na injekce Depo Provera, nikoli kvůli tomu, že bych ji chtěla, ale byla mi lékařkou doporučena jako nejvhodnější antikoncepce /mám epilepsii/. Nicméně lékař, který mě na epi. léčí říkal, že pokud chci miminko, tak teď již mohu /upravil mi léky/. Proto jsem po domluvě s paní gynekoložkou již na injekci nešla. První dva měsíce jsem měla po asi 25 dnech takové špinění, ale tento měsíc nic. Vím, že po této antikoncepci bude otěhotnění nejspíš trvat delší dobu, ale myslíte, že existuje nějaká "pomoc", aby se mi menstruace rychleji vrátila, aby bylo tělo rychleji v pohodě? A není možné že tyto injekce způsobuji neplodnost? když se menstruace tak hrozně dlouho nevrací? Myslím si, že musím mít tělo úplně rozhozené :-(. Děkuji za odpověď a přeji hezký den! :-D

Odpověď odborníka:

Často se po vysazení antikoncepce (jakékoli) stává, že i několik měsíců trvá, než se obnoví ovulace. Neplodná z antikoncepce jistě nebudete. Doporučuji pití čistícího ženského čaje (W.Grešík) či užívání podobných potravinových doplňků na úpravu hormonálních hladin.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x