Otěhotnění po vysazení antikoncepce

Dobrý den,chtěla bych se Vás zeptat...Chtěla bych mít miminko a už 10let užívám antikoncepci.zajímá mě,jak dlouho po ukončení užívání mohu otěhotnět.Jestli je lepší nějakou dobu počkat a jestli předchozí užívání antikoncepce nemůže ohrozit vývoj dítěte.Předem moc děkuji.S pozdravem Adéla Volková

Odpověď odborníka:

Dobrý den, otěhotnět můžete ihned první měsíc po vysazení antikoncepce. V prvních měsících po vysazení dochází k otěhotnění poměrně často. Miminko to nijak neohrozí, nemusíte s početím čekat.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Články: Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Kýly patří k nejčastějším...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Co mi to teče z nosu? Neptej se a vyplachuj!
Články: Co mi to teče z nosu? Neptej se a vyplachuj!
Výtok z nosu může mít různý...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: