Otehotnenie

Dobrí den chcela by som sa spýtať či je možné riziko otehotnenia ak som užívala norethisteron, menštruácia sa mi však iba zoslabila a s priatelom sme mali pohlavný styk a menštruácia dalej pokračuje. Dakujem za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste norethisteron užívala už několikátý den, otěhotnění nehrozí. Na počátku léčby však ano.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Karpalní tunel
Články: Karpalní tunel
Bolest v oblasti zápěstí...
Může vás potkat žilní trombóza? Nechte se otestovat!
Články: Může vás potkat žilní trombóza? Nechte se otestovat!
Lidé trpící křečovými...
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Poruchy štítné žlázy: Kdy přichází na řadu skalpel?
Články: Poruchy štítné žlázy: Kdy přichází na řadu skalpel?
Nádor, nadměrný růst nebo...
Bradavice
Články: Bradavice
Bradavice jsou drobné kožní...
Nejčastější chyby při domácím měření tlaku
Články: Nejčastější chyby při domácím měření tlaku
Vysokým krevním tlakem...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Nemoci nehtů (3. díl)
Články: Nemoci nehtů (3. díl)
Se zvětšeným posledním...
Plísňové onemocnění nehtů – nejen vada na kráse
Články: Plísňové onemocnění nehtů – nejen vada na kráse
Nehty postižené plísněmi...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: