Otekají části obličeje

Dobrý den, ráda bych se Vás zeptala na problém s otékáním mého obličeje. Nikdy před tím jsem se s tímto nesetkala, je to cca měsíc co mi znenadání v práci otekl horní ret, posléze mi cca za 4 dny zacalo otékat levé oko u kořenu nosu a nasledne trochu tvář - i po užití prášku proti alergii, 24 h viditelnost. Po cca 7-8 dny mi začal otékat spodní ret - na to to jsem si už prásek nevzala a zkusila zda se rozšíří dále, nastěstí ne. Nemáte tušení proč se mi to náhle děje a z jakých důvodů? Nebo mám ihned, i když již tuto reakci viditelnou nemam, zajít ke svému obvodnímu lékaři? Děkuji Vám moc za odpověď. SA

Odpověď odborníka:

Dobrý den, určitě bych Vám doporučovla alergologické imunologické vyšetření, pokud nezabírají běžné léky na alergii , měly se vyloučit i jiné příčiny např. hereditární angioedém, který je typický vznikem otoků podkoží. Příčinou může být i užívání nějakých léků. Důležité je si vždy vzpomenout, co předcházelo vzniku otoku - požití nějaké potraviny, nějaká činnost, stres, infekce - Vaše pozorování může velmi pomoci v dalším vyšetřovacím postupu. K praktickému lékaři byste měla dojít,aby byl o Vašich problémech informován a doporučil vyšetření u specialisty.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: