Otékání nohou v letadle

Dobrý den, za 14 dní odlétám na Nový Zéland a mám problémy s tím, že mi při dlouhém sezení otékají nohy. Můžete mi prosím poradit jak tomu mohu předcházet.Lékař mi předepsal Apo-Amlzide na odvodnění, ale léky mi bohužel nedělají dobře. Před měsícem jsem byla u lékaře, který mi naměřil vysoký krevní tlak 140/110 a napsal léky Prestarium, ale točí se mi po nich hlava a hučí mi v uších. Je ještě nějaká jiná možnost. Je mi 56 let. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Jednoduchou prevencí otoku nohou jsou bandáže nebo alespoň elastické punčochy. Samozřejmě však neléčí příčinu a tu ani tímto virtuálním způsobem neurčím. Může jí být vysoký tlak, křečové žíly, nedostatečná práce srdce a další vážné a méně vážné příčiny.

 
Líbí se vám odpověď?
-7 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: