Otok a svědění horního víčka.

Dobrý den, před měsícem jsem byla na odstranění xantelasmat - pravé horní víčko a obě dolní víčka. Jizvy se mi hojí, promazávám si je několikrát denně sádlem a masíruju, jsou ještě vidět. Ale problém mám s pravým horním víčkem, stále mně svědí a okolí mám zarudlé a oteklé. Nevím, jestli je to nějaká reakce na to, když mi víčko natřeli jodem před zákrokem a pak při odstranění stehů. Jak tento problém odstranit. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Může jít o alergickou reakci či projev atopie, zkuste pár dní ošetřovat Hydrocortizon mastí (max. 3xdenně po 3 dny), při nedostatečném efektu navštivte lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: