Otoky

Dobrý den,chtěla bych se zeptat:můj manžel má oteklou pravou stranu těla,čím to může být. Je dvakrát po operaci krční páteře,jednou po operaci páteře bederní,po operaci ledviny,má cukrovku,4x denně si píchá inzulin,bere léky na prostatu OMNIC,na vysoký tlak a milurit, clopidogrel a večer na cholesterol.Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spíše než s operacemi páteře bych hledal souvislost s onemocněními interními (cukrovka, ledviny). Obraťte se s dotazem na Vašeho ošetřujícího lékaře.

MUDr. David Bludovský
MUDr. David Bludovský

Specializace: Neurochirurgie
Pracoviště: Neurochirurgické oddělení, Lékařská fakulta v Plzni Univerzity Karlovy v Praze a Fakultní nemocnice v Plzni

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x