Otoky

Snižuji dávky Medrolu dle pokynů lékaře, jsem už na 1 mg denně ještě na 4 týdny. Zmizí mi otoky obličeje, krku a nohou, modřiny, zadržení tekutiny apod. až doberu Medrol? A za jak dlouho?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, záleží jak dlouho jste Medrol bral brala a z jaké indikace. Otoky by mohly zmizet do 2-3 týdnů po úplném vysazení. Bude chvíli trvat než se obnoví hormonální hladiny ve vašem těle ( přirozených kortikoidů). Pokud se tak nestane navštivte ošetřujícího lékaře.

MUDr. Vladimíra Cejnarová
MUDr. Vladimíra Cejnarová

Specializace: Praktické lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bakerova cysta Dnes jsem byla na odsáti Bakerovy cysty, pan primář mi ale...
  • Bolesti na solar plexus Už dva měsíce mě pobolívá v místě solar plexus, občas...
  • Motání hlavy, nevolnost, slabost Na konci února jsem musela být převezena...
  • Bolest hlavy za očima Už několik týdnů mě příšerně bolí hlava. Bolest je...
  • Hiv Pane doktore chtěl bych se zeptat zza jak dlouho se projeví první příznaky...
  • Viroza? Chtěla bych se zeptat na názor ohledně níže uvedeného krevního obrazu...
 
Kam dál
 
 
Opary rtů: výhradně lidská záležitost
Články: Opary rtů: výhradně lidská záležitost
Přestože by se někomu mohlo...
Prolaktin může ruinovat váš milostný život!
Články: Prolaktin může ruinovat váš milostný život!
Hormon prolaktin hraje...
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: